26 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
56,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
56,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
65,01
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
65,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
48,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
48,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
48,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
48,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
48,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
48,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
48,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
48,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów: 232509
Rozwiń więcej danych
45,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
60,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,75
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
64,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: Bsp-3007r
63,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
63,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: 232510
Rozwiń więcej danych
45,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
45,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
45,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
60,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
62,33
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
62,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie FORD S-MAX I elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie FORD S-MAX I jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.