20 produktów
Wybierz auto
Nr art: FEB171528
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB171527
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: OPMBSP1029L
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS11233
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT32519
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT32520
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1364302880
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04490235365
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAC612303
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAC612304
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: YSPYSSP0147
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: OPMBSP1029R
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAIV302571
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET6115008
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET6115007
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRI812523226
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAIV302572
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRI812523227
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SKV57SKV649
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKV57SKV650
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Tarcza kotwiczna jest w aucie MERCEDES-BENZ KLASA G W461 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W461 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.