55 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.648
Rozwiń więcej danych
94,24
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
94,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.648
Rozwiń więcej danych
94,64
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
94,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
89,21
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
89,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.22
Materiał: Aluminium
83,03
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
83,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.205
Rozwiń więcej danych
81,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 350/125
84,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
84,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 350/125
86,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
98,87
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
98,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
98,87
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
98,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
95,11
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.205
Rozwiń więcej danych
81,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
58,31
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
58,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
58,31
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
58,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 350/125
56,30
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 350/125
64,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
64,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 125 / 350
Rozwiń więcej danych
103,12
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
103,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 125 / 350
Rozwiń więcej danych
103,12
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
103,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 55 / 355
Rozwiń więcej danych
123,87
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
69,46
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
57,70
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
57,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie MERCEDES-BENZ SL R230 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie MERCEDES-BENZ SL R230 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.