🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do MERCEDES-BENZ W123

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tarcza kotwiczna VAN WEZEL 3010371
Tarcza kotwiczna VAN WEZEL 3010371
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 57/305,...
74,13 zł
74,13 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza kotwiczna VAN WEZEL 3010373
Tarcza kotwiczna VAN WEZEL 3010373
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 85/335, Powierzchnia: ocynkowa...
85,02 zł
85,02 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację MERCEDES-BENZ

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Tarcza kotwiczna do samochodu MERCEDES-BENZ W123

Tarcza kotwiczna jest w aucie MERCEDES-BENZ W123 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie MERCEDES-BENZ W123

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie MERCEDES-BENZ W123 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie MERCEDES-BENZ W123

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.