Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do MITSUBISHI COLT

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

182,86

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

182,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica 1 [mm]: 287

Średnica 2 [mm]: 67.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

175,90

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

175,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 55

Ciężar [kg]: 1.06

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

237,59

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

237,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI COLT

Tarcza kotwiczna do samochodu MITSUBISHI COLT

Tarcza kotwiczna jest w aucie MITSUBISHI COLT elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie MITSUBISHI COLT

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie MITSUBISHI COLT jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie MITSUBISHI COLT

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.