Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do RENAULT KANGOO

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

93,02 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
102,22 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
102,22 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,13 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,05 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,96 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację RENAULT

Części zamienne do RENAULT

Tarcza kotwiczna do samochodu RENAULT KANGOO

Tarcza kotwiczna jest w aucie RENAULT KANGOO elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie RENAULT KANGOO

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie RENAULT KANGOO jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie RENAULT KANGOO

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.