25 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
37,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
37,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
39,81
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
39,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
37,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
37,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
33,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
33,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
33,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
33,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
32,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
32,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
32,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
32,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
30,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
30,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
40,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
40,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
47,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
47,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
HERJ3340817
Średnica 1 [mm]: 248
Średnica 2 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
38,06
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
38,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
HERJ3350817
Średnica 1 [mm]: 248
Średnica 2 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
38,06
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
38,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
39,81
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
39,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
47,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
47,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Blacha stalowa
45,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Blacha stalowa
45,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: 6115056
48,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
48,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów: 6115055
48,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
48,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
32,66
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
32,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie SKODA FABIA III elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie SKODA FABIA III jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.