Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do VOLVO S40 I

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92, Ciężar [kg]: 0.3, Materiał: blacha stalowa
71,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 70/287, Powierzchnia: ocynkowa...
155,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 70/287, Powierzchnia: ocynkow...
40,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.31, średnica 1 [mm]: 287, średnica 2 [mm]: 70, Materiał: blacha stalowa
147,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.31, średnica 1 [mm]: 287, średnica 2 [mm]: 70, Materiał: blacha stalowa
147,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92, Ciężar [kg]: 0.3, Materiał: blacha stalowa
71,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92
51,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92
64,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92
62,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92
77,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 287/70
121,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 287/70
121,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, średnica 1/średnica 2 [mm]: 320/92
77,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Kolor: srebrny, Materiał: blacha stalowa, średnica wewnęt...
136,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Kolor: srebrny, Materiał: blacha stalowa, średnica wewnę...
136,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 287/70, parzyste numery artyk...
78,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, średnica 1/średnica 2 [mm]: 287/70, parzyste numery artyku...
78,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
61,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Tarcza kotwiczna do samochodu VOLVO S40 I

Tarcza kotwiczna jest w aucie VOLVO S40 I elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie VOLVO S40 I

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie VOLVO S40 I jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie VOLVO S40 I

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.