6 produktów
Wybierz auto
VEMV25720013
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 770
Rozwiń więcej danych
174,16
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
174,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071113231
Długość [mm]: 902
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
274,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
274,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
99,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
99,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20140
Długość przewodu [mm]: 710
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
90,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404ASB15213
Długość przewodu [mm]: 735
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
241,60
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
241,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818016275
Długość przewodu [mm]: 710
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
88,62
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FORD ESCORT VI odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD ESCORT VI są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FORD ESCORT VI w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD ESCORT VI kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FORD ESCORT VI mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FORD ESCORT VI wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD ESCORT VI może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.