Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ABS i ESP do FORD ESCORT VII

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 720, Ciężar [kg]: 0.08, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik
100,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VEMV25720012

Czujnik ABS VEMO V25-72-0012

Długość [mm]: 780, Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów z ABS, Napięcie znamionowe: 12
101,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Długość 1/Długość 2 [mm]: 785/800
157,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 780, Ciężar [kg]: 0.08, Ilość...
147,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403818016275

Czujnik ABS TRISCAN 8180 16275

Długość przewodu [mm]: 710, Ilość biegunów: 2, Głębokość zabudowy [mm]: 15.8
87,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0396SS20140

Czujnik ABS DELPHI SS20140

Długość przewodu [mm]: 710, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, Ilość podłączonych styków: 2
90,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403818016110

Czujnik ABS TRISCAN 8180 16110

Długość przewodu [mm]: 740, Głębokość zabudowy [mm]: 16
102,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z obu stron, z przodu, Długość [mm]: 750, Ciężar [kg]: 0.12...
64,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z obu stron, z tyłu, Ciężar [kg]: 0.42, Tryb pracy: elektrycz...
137,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0396SS20016

Czujnik ABS DELPHI SS20016

Długość przewodu [mm]: 740, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, alternatywny zestaw naprawczy: Harn...
109,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Do czego służy czujnik ABS w samochodach FORD ESCORT VII?

Czujnik ABS w autach FORD ESCORT VII odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD ESCORT VII są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.

Jak działa czujnik ABS w aucie FORD ESCORT VII?

Działanie czujnika ABS w samochodach FORD ESCORT VII w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD ESCORT VII kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.

Dlaczego czujniki ABS się psują?

Czujniki ABS w samochodzie FORD ESCORT VII mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.

Czujnik ESP do FORD ESCORT VII

Samochody FORD ESCORT VII wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD ESCORT VII może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.