15 produktów
Wybierz auto
Wersja: Special suspension
69,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.041
Rozwiń więcej danych
85,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1960126
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
94,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC210124
Wersja: Special suspension
84,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0428210126
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
91,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
91,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31595
Długość [mm]: 630
Ciężar [kg]: 0.1
60,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31585
Długość [mm]: 725
Ciężar [kg]: 0.1
62,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1960124
Wersja: Special suspension
87,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
87,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU012679621
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
117,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24071021093
Długość [mm]: 660
Długość przewodu [mm]: 569
Rozwiń więcej danych
198,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
198,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540265009534
Długość całkowita [mm]: 715
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
89,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148990016
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
65,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
78,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
78,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 660
Ilość biegunów: 2
130,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
130,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FORD TOURNEO COURIER odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD TOURNEO COURIER są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FORD TOURNEO COURIER w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD TOURNEO COURIER kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FORD TOURNEO COURIER mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FORD TOURNEO COURIER wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD TOURNEO COURIER może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.