🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie ABS do FORD TRANSIT

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

TRISCAN
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
METZGER
Pierścień ABS TRISCAN 8540 16406

Darmowa dostawa od 99 zł

Pierścień ABS TRISCAN 8540 16406

0403854016406

Szerokość [mm]: 8

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 12.11

100,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 16403

Darmowa dostawa od 99 zł

Pierścień ABS TRISCAN 8540 16403

0403854016403

Szerokość [mm]: 8

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 12.11

46,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS METZGER 0900167

Darmowa dostawa od 99 zł

Pierścień ABS METZGER 0900167

MET0900167

Ilość zębów: 48

Szerokość [mm]: 8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,23

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

39,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS MAXGEAR 27-0313

Darmowa dostawa od 99 zł

Pierścień ABS MAXGEAR 27-0313

0510270313

Szerokość [mm]: 8

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 12.11

30,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 16407

Darmowa dostawa od 99 zł

Pierścień ABS TRISCAN 8540 16407

0403854016407

Szerokość [mm]: 14

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

128,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 12.11

128,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień nadajnika impulsów ABS FEBI BILSTEIN 171340

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.157

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 12.11

131,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT

Pierścień ABS w samochodzie FORD TRANSIT – funkcja

Jednym z najważniejszych elementów systemu ABS w samochodzie FORD TRANSIT jest pierścień, zwany także koronką ABS. Jest to element niezbędny dla prawidłowej pracy systemu zapobiegającego blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania. Pierścień ABS odpowiada za przekazanie informacji na temat prędkości obrotowej koła do jednostki centralnej samochodu (ECU). Jest on elementem czujnika obrotów kół, montowanym na piaście koła. Awaria pierścienia ABS objawia się zazwyczaj nieuzasadnionym uruchamianiem się systemu ABS lub całkowitym brakiem pracy systemu. Uszkodzona koronka ABS może również doprowadzić do samoczynnego hamowania kół – błędny odczyt prędkości obrotowej koła wymusza jego wyhamowanie np. przy mocniejszym dodaniu gazu.

Przyczyny awarii koronki ABS w samochodzie FORD TRANSIT

Pierścień ABS w samochodzie FORD TRANSIT pracuje w stosunkowo trudnych warunkach, mając kontakt z wodą, błotem czy innymi zanieczyszczeniami, takimi jak sól drogowa. Z tego powodu najczęstszą przyczyną usterek koronki ABS jest korozja, która wpływa na degradację metalu. Może wówczas dojść do pęknięcia i tym samym oddzielenia się koronki od piasty. Innym powodem są uszkodzenia mechaniczne, które mogą być spowodowane np. podczas niewłaściwie przeprowadzonego serwisu układu hamulcowego w pojeździe.

FORD TRANSIT – naprawa pierścienia ABS

W przypadku samochodu FORD TRANSIT, próby naprawy koronki ABS zwykle nie przynoszą pożądanych rezultatów. Jedyną zalecaną formą naprawy jest wymiana tego elementu na nowy. Nie jest to operacja skomplikowana ani kosztowna, gdyż pierścień ABS jest podzespołem stosunkowo niedrogim. Jego wymiana w samochodzie FORD TRANSIT nie musi być połączona z wymianą kompletnej piasty.