6 produktów
Wybierz auto
ERABC60884
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ograniczenia producenta: Ate
Rozwiń więcej danych
400,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
400,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 64,54 zł
SKV46SKV323
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
171,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6260941
Strona zabudowy: Za osią, przed osią, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Jakość: Iam
Rozwiń więcej danych
232,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
232,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV34SKV888
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
202,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
202,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV34SKV887
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
202,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
202,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV46SKV324
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Rozwiń więcej danych
171,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów tarczowego układu hamulcowego. Wewnątrz zacisków są montowane klocki hamulcowe, które naciskają na obracającą się wraz z kołem tarczę hamulcową, dzięki czemu FORD SIERRA II może skutecznie hamować.
Zacisk hamulcowy jest na stałe przymocowany do zwrotnicy koła. Wewnątrz zacisku hamulcowego znajdują się tłoczki, które wysuwają się po naciśnięciu na pedał hamulca. Przesuwający się tłoczek dociska klocek hamulcowy do tarczy. Następnie obudowa zacisku przesuwa się do tarczy, zaciskając na niej klocek hamulcowy umieszczony po drugiej stronie zacisku. W efekcie oba klocki zostają zaciśnięte na tarczy, obniżając prędkość obrotową koła.
Zaciski hamulcowe pracują w wymagających warunkach – są narażone na wysokie temperatury, a także na zanieczyszczenia takie jak kurz i piasek. Muszą również sprostać działaniu dużych sił. Mogą przez to ulec typowym dla zacisków hamulcowych awariom: uszkodzeniu uszczelnień tłoczków, zatarciu sworznia zacisku, pęknięciom. Zniszczony zacisk hamulca może się zablokować, co uniemożliwi zachowanie bezpieczeństwa i normalne korzystanie z pojazdu FORD SIERRA II.