6 produktów
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z pokrywą
Rozwiń więcej danych
57,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ16110085301
Ciężar [kg]: 0.145
Wymagana ilość: 1
67,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z zaślepką
Rozwiń więcej danych
85,15
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
85,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą
85,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
85,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66111597901
16,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
16,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednym z elementów układu hamulcowego samochodu AUDI A6 C5 jest wyrównawczy zbiorniczek płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu płynu hamulcowego, obecnego w układzie. Zbiornik wykonany jest z przezroczystego tworzywa, aby umożliwić wzrokowe sprawdzenie poziomu płynu. Posiada oznaczenia minimalnego i maksymalnego zalecanego poziomu płynu hamulcowego, a także symbol rekomendowanego przez producenta pojazdu rodzaju płynu.
Zbiornik płynu hamulcowego w samochodzie AUDI A6 C5 stosunkowo rzadko ulega samoczynnym uszkodzeniom. Jest wysoce odporny na niskie jak i wysokie temperatury. Z racji tego, że jest wykonany z tworzywa sztucznego może być jednak narażony na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z prac przy innych podzespołach pojazdu. Efektem uszkodzenia struktury zbiorniczka jest najczęściej wyciek płynu hamulcowego. Nieszczelność ta z czasem powoduje niedobór płynu hamulcowego w układzie i wyczuwalne pogorszenie jakości pracy hamulców.
Wszelkie próby naprawy pęknięć i innych uszkodzeń zbiornika płynu hamulcowego w samochodzie AUDI A6 C5 z reguły nie przynoszą rezultatów. Rozwiązaniem jest wymontowanie elementu i zastąpienie go nowym. Uprzednio należy odebrać cały płyn hamulcowy z układu, a po zamontowaniu nowego zbiornika, ponowne napełnienie do zalecanego przez producenta pojazdu poziomu.