42 produktów
Wybierz auto
Nr art: 04213160310017HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03592708901
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03592709001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05149209581
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21310
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABS240376
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1444400800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP503091
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP501005
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: OPMG0685
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKDY338512
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0412G21018
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID21322
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1444401100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1444500900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04115032563
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NKK5031531
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040127210
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040146290
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: RTS9099539
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu BMW 5 E61. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach BMW 5 E61 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.