6 produktów
Wybierz auto
CTRCR0238
Długość [mm]: 429
Gwint zewn. [mm]: M16xp1.5
Rozwiń więcej danych
89,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DEND130207
Strona zabudowy: Wewnątrz, z prawej, oś przednia
51,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
51,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426RDD02L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 450
Rozwiń więcej danych
69,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040102634
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 429
Rozwiń więcej danych
65,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040102633
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 429
Rozwiń więcej danych
68,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426RDD02R
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 450
Rozwiń więcej danych
69,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu DAEWOO ESPERO. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach DAEWOO ESPERO zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.