4 produkty
Wybierz auto
03593359001
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 512
196,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
196,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3266
Długość [mm]: 588
Szerokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
150,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101543
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 205
Rozwiń więcej danych
43,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172918
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 205
Rozwiń więcej danych
42,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
42,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu JAGUAR XJ VIII. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach JAGUAR XJ VIII zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.