6 produktów
Wybierz auto
03593359001
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 512
196,25
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
196,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID27012
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm16x1.5r
Rozwiń więcej danych
89,86
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
89,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMG02024
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 400
Rozwiń więcej danych
150,72
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
150,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS240592
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
112,29
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
112,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3266
Długość [mm]: 588
Szerokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
150,33
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
150,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2426146
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 206
Rozwiń więcej danych
48,70
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
48,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu JAGUAR XK II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach JAGUAR XK II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.