4 produkty
Wybierz auto
ABS240145
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 316
Rozwiń więcej danych
64,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4843041
Długość [mm]: 317
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
41,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2346
Długość [mm]: 335
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
43,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
43,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040133128
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 316
Rozwiń więcej danych
52,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MAZDA MPV II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MAZDA MPV II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.