6 produktów
Wybierz auto
OPMG4881
Strona zabudowy: W srodku, oś przednia
Długość [mm]: 1042
Rozwiń więcej danych
241,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
241,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMG4883
Strona zabudowy: W srodku, oś przednia
Długość [mm]: 1070
Rozwiń więcej danych
192,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
192,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTR2708
Długość [mm]: 1150
Rura o śr. [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
340,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
340,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET56013505
Strona zabudowy: W srodku
519,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
519,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
03591292001
Strona zabudowy: Wzdłużnie, oś przednia
Pręt/rozpórka: Popychacz
Rozwiń więcej danych
480,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
480,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
03593858501
Długość [mm]: 1150
Rura o śr. [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
312,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
312,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA G zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.