40 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040121489
Dostawa na jutro
Nr art: GSPS030949
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: RTS90096122
Dostawa na jutro
Nr art: MET56009801
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ABS240377
Dostawa na jutro
Nr art: ABS250318
Dostawa na jutro
Nr art: VAIV200776
Dostawa na jutro
Nr art: 0396TA1775
Dostawa na jutro
Nr art: 05149209607
Dostawa na jutro
Nr art: MET51007018
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041849396467
Dostawa na jutro
Nr art: 041849396466
Dostawa na jutro
Nr art: 041849396504
Dostawa na jutro
Nr art: 041849396503
Dostawa na jutro
Nr art: 041849400461
Dostawa na jutro
Nr art: GSPS100301
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: RTS9209602
Dostawa na jutro
Nr art: FES1922R50
Dostawa na środę, 3 lipca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MINI ONE/COOPER I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MINI ONE/COOPER I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.