Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do OPEL COMBO D

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Drążek kierowniczy SIDEM 19212

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Wymiar gwintu: Mm18x1.5r

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,52

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

65,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

57,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy MEYLE 216 031 0020

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 300

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy DELPHI TA2688

Długość [mm]: 320

Szerokość [mm]: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy LEMFÖRDER 35651 01

Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia

Rozmiar gwintu 1: M18x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy METZGER 51023808

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Wymagana ilość: 2

63,08

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

63,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy DYS 24-21751

Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia

Długość [mm]: 300

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy FAG 840 0404 10

Długość [mm]: 299

Rozmiar gwintu 1: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy OPTIMAL G2-1224

Strona zabudowy: Z obu stron, wewnątrz, oś przednia

Wymagana ilość: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

55,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL COMBO D

Drążek kierowniczy w samochodzie OPEL COMBO D – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu OPEL COMBO D. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie OPEL COMBO D

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

OPEL COMBO D – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach OPEL COMBO D zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.