17 produktów
Wybierz auto
BGASR2231
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
49,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16111
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Ft16112
34,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16112
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Ft16111
34,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
39,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
39,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2125
29,44
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
29,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190121210
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
62,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2221186
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
39,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2126
29,44
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
29,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126210
Długość [mm]: 113
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190121110
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
62,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2160200023
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
43,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840126110
Długość [mm]: 113
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2671
Długość [mm]: 136
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
33,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2672
Długość [mm]: 136
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
33,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 113
Rozwiń więcej danych
33,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 113
Rozwiń więcej danych
33,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie OPEL COMBO D. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie OPEL COMBO D końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu OPEL COMBO D, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.