22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040144924
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040144923
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SRL3449730
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP722816
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT16046
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKDY323002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSPS030236
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS240556
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID53112
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: OPMG21162
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042111160310021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510690424
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TA2578
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAG840031410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS9200751
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0439D180212
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0429JAR1089
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03593372601
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04115033735
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041849400255
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu PEUGEOT 5008 I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach PEUGEOT 5008 I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.