10 produktów
Wybierz auto
Nr art: GSPS030709
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRWJAR670
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: QUAQS1030HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABS240708
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA64945352
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TA3246
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAG840126510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: LEM4233401
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SAS7770017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040145352
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu PEUGEOT 5008 II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach PEUGEOT 5008 II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.