9 produktów
Wybierz auto
Producenci
FAG840126510
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
79,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
79,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS1030HQ
Dla numeru oe: 16 108 176 80
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
47,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA64945352
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
67,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS240708
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
68,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS030709
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
35,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3246
Długość [mm]: 236.5
Szerokość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
44,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJAR670
Długość [mm]: 224.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
58,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040145352
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
63,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4233401
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 204
Rozwiń więcej danych
104,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu PEUGEOT 5008 II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach PEUGEOT 5008 II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.