18 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 215
Wymiar stożka [mm]: 14.5
65,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 237
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
45,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 237
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
45,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
57,32
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
57,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
56,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
62,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
41,35
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
41,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
85,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
38,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
73,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
67,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
38,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
62,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1610817780
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
77,47
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
77,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
71,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Parzyste numery artykułów: Jte2013
59,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PEUGEOT 5008 II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PEUGEOT 5008 II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 5008 II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.