7 produktów
Wybierz auto
VAIV450025
117,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS240601
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 198
Rozwiń więcej danych
65,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
65,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2874
Długość [mm]: 215
Szerokość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
56,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JAR1013
Długość całkowita [mm]: 213.8
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
61,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4228501
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 176
80,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
80,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04214160310002HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 192
Rozwiń więcej danych
69,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
69,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041150347112
53,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
53,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu PORSCHE BOXSTER BOXTER 986. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach PORSCHE BOXSTER BOXTER 986 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.