8 produktów
Wybierz auto
Nr art: RTS9209205010
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY16160310042HD
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SAS7774028
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABS240806
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: LEM4292301
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SID5910
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FAG840144310
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRWJAR703
Dostawa na środę, 3 lipca
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu RENAULT TWINGO III. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach RENAULT TWINGO III zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.