Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do SUBARU FORESTER I

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M14x1,5 / M14x1,5, Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
40,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
47,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 309, Rozmiar gwintu 1: M14x1.5mm,...
37,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Długość [mm]: 292, Ciężar [kg]: 0.06, Rozmiar gwintu 1: M14X1.5 RHT,...
29,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 295, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
64,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.538
43,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Długość opakowania [cm]: 31.5, Szerokość opakowania [cm]: 4, Wys...
32,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 275, Gwint wewnętrzny [mm]: M14xP1.5, Gwint zewn. [mm]: M14xP1.5, Kształt łba sr...
63,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 36, Długość [mm]: 292, Ciężar...
48,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, wewnątrz, Oś przednia, Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym
34,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 310, Szerokość [mm]: 36, Wysokość [mm]: 36, Wymiar gwintu: M14x1.5, Rodzaj gwin...
43,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 36, Długość [mm]: 292, Ciężar...
47,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Długość [mm]: 292, Rozmiar gwintu ...
52,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 292, Ciężar [kg]: 0.58, Gwint z...
42,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość całkowita [mm]: 309.5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkam...
40,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Długość [mm]: 302, Ciężar [kg]: 0.06, Rozmiar gwintu 1: M14X1.5 RHT,...
52,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 302, Rozmiar gwintu 1: M14X1,5, Rozmiar gwintu 2: M16X1,5
41,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU

Drążek kierowniczy w samochodzie SUBARU FORESTER I – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu SUBARU FORESTER I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie SUBARU FORESTER I

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

SUBARU FORESTER I – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach SUBARU FORESTER I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.