4 produkty
Wybierz auto
CTRCR0582
Długość [mm]: 305
Gwint wewnętrzny [mm]: M16xp1.5
Rozwiń więcej danych
63,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2426165
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
55,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID83015
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm16x1.5r
Rozwiń więcej danych
72,70
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
72,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY34160310010HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
101,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
101,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu SUBARU XV II. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach SUBARU XV II zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.