6 produktów
Wybierz auto
0396TA2853
Długość [mm]: 265
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
38,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
38,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCR0634
Długość [mm]: 205
Gwint wewnętrzny [mm]: M14xp1.5
Rozwiń więcej danych
61,58
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
61,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH10302259
Długość całkowita [mm]: 263
Gwint wewnętrzny [mm]: 15x1.5
Rozwiń więcej danych
36,60
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
36,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0122ACV40
Ciężar [kg]: 0.614
Ilość: 3
45,43
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
45,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JAR7621
Długość [mm]: 263.5
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
43,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148235
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 248
Rozwiń więcej danych
41,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
41,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu TOYOTA CAMRY VI. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach TOYOTA CAMRY VI zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.