19 produktów
Wybierz auto
BLUADT387226
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.47
Rozwiń więcej danych
48,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT387225
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
48,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2994
Długość [mm]: 210
Szerokość [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
46,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2995
Długość [mm]: 210
Szerokość [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
46,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4844604480
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
26,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
26,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042130160200126
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
33,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0737
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
65,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
26,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
26,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 15x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
39,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK50345113
Wymiar gwintu: 15x1,5
Parzyste numery artykułów: 50345114
42,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE7699
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 209.4
Rozwiń więcej danych
50,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 600 686
40,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
40,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0738
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
65,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0121ACV40LH
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.74
Rozwiń więcej danych
52,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
52,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZTY094
Strona zabudowy: Z lewej
Długość opakowania [cm]: 21.5
Rozwiń więcej danych
30,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 191.5
Rozwiń więcej danych
47,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZTY093
Strona zabudowy: Z prawej
Długość opakowania [cm]: 21.5
Rozwiń więcej danych
30,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE7700
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 209.4
Rozwiń więcej danych
50,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA CAMRY VI. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA CAMRY VI końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA CAMRY VI, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.