11 produktów
Wybierz auto
ASH10302263
Długość całkowita [mm]: 320
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
42,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
42,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS240300
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 303
Rozwiń więcej danych
62,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT387134
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
53,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849396954
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
58,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV103223
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
37,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH10302223
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
33,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9292588026
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 303
Rozwiń więcej danych
70,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840001710
55,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426RD223
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
37,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0122ARD
Ciężar [kg]: 0.48
Ilość: 4
47,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
50,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu TOYOTA CELICA VII. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach TOYOTA CELICA VII zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.