Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
3 produkty
Wybierz auto
TOP723061
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
29,61
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
29,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX690686
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 307
Rozwiń więcej danych
33,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
33,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840033210
Długość [mm]: 304
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5a
Rozwiń więcej danych
55,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
55,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu TOYOTA PROACE I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach TOYOTA PROACE I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.