5 produktów
Wybierz auto
DYS2428532
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 208
Rozwiń więcej danych
41,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET51039008
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
102,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
102,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5160310012
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 204
Rozwiń więcej danych
71,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID67618
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm16x1,5r
Rozwiń więcej danych
68,64
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
68,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4238101
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
94,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu VOLVO XC40. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach VOLVO XC40 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.