7 produktów
Wybierz auto
0510690791
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
51,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
51,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS010013
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 126
Rozwiń więcej danych
53,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC48726
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 128
Rozwiń więcej danych
83,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
83,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0426K96W
Ciężar [kg]: 0.94
Długość opakowania [cm]: 16.8
Rozwiń więcej danych
70,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 128
Rozwiń więcej danych
88,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
99,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48751
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
95,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI L200 III, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.
Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI L200 III, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI L200 III objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.
Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.