4 produkty
Wybierz auto
RTS9112837
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 200
71,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9112836
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
65,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05149113493
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 128
Rozwiń więcej danych
57,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES3221GMT900
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.79
Rozwiń więcej danych
59,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
59,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie CHEVROLET TAHOE. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie CHEVROLET TAHOE końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu CHEVROLET TAHOE, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.