22 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
69,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
42,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M15x1,5
45,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
86,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
62,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
37,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
44,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
44,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: Rht m15x1,5
76,23
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
76,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
44,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
30,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
39,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 122
Rozwiń więcej danych
36,70
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
36,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Zbieżność stożka: 1:6
Rozwiń więcej danych
61,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,27
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
64,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
46,82
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
46,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
116,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
26,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 143
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
71,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
69,13
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
69,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie CHRYSLER 300 C I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie CHRYSLER 300 C I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu CHRYSLER 300 C I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.