18 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 215
Szerokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Szerokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
30,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
30,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
37,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 215.5
Rozwiń więcej danych
37,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
65,90
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość całkowita [mm]: 215.5
Rozwiń więcej danych
41,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
41,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
34,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
34,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5035012
50,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
50,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5035013
50,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
50,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość całkowita [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
41,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
41,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 194
Rozwiń więcej danych
64,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
64,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 194
Rozwiń więcej danych
64,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
64,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
56,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
56,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.732
Rozwiń więcej danych
61,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
56,28
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
56,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
57,63
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie DAEWOO REZZO. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie DAEWOO REZZO końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu DAEWOO REZZO, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.