11 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
58,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
43,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042214941092
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
69,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9113008
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
64,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY318904
46,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
27,84
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
27,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
61,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070077
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 114
Rozwiń więcej danych
39,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
39,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840075010
Wymiar stożka [mm]: 12.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
39,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADA108712
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
52,64
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
52,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie DODGE CARAVAN Caravan III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie DODGE CARAVAN Caravan III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu DODGE CARAVAN Caravan III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.