43 produktów
Wybierz auto
04115032505
Wymiar gwintu: 14x2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
30,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK5032504
Wymiar gwintu: 14x2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
30,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY314014
36,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY314015
36,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
30,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
33,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
35,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
35,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
35,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
35,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070165
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
30,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070166
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
30,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1544601270
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 75
17,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400296
Strona zabudowy: Z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 2
Rozwiń więcej danych
29,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400374
Strona zabudowy: Z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 2
Rozwiń więcej danych
36,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840074210
Wymiar stożka [mm]: 12.6
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x2,0
35,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
24,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
24,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14 x 2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
38,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
31,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
22,50
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
22,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9100615
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
45,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD ESCORT VII. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD ESCORT VII końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD ESCORT VII, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.