Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do FORD MAVERICK II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Końcówka drążka kierowniczego TRW JTE7607

Długość [mm]: 101

Wymiar gwintu: M12x1,25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

37,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

37,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego FEBEST 2121-ESC

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

53,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego FEBEST 0521-TRB

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.494

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

46,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego A.B.S. 230870

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 123

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

49,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego LEMFÖRDER 38580 01

Długość [mm]: 101

Wymiar gwintu: M12x1,25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

53,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego CORTECO 49399615

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

43,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

43,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego BLUE PRINT ADM58761

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

44,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego FEBI BILSTEIN 42471

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Grubość [mm]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

44,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD MAVERICK II

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie FORD MAVERICK II?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD MAVERICK II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

FORD MAVERICK II – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD MAVERICK II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie FORD MAVERICK II

Na szczęście w przypadku samochodu FORD MAVERICK II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.