17 produktów
Wybierz auto
04115032505
Wymiar gwintu: 14x2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
30,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK5032504
Wymiar gwintu: 14x2
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
30,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042250710001
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
39,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9100615
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
48,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 93.5
Szerokość [mm]: 59
Rozwiń więcej danych
34,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
22,42
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
22,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M 10
27,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
35,27
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
35,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
35,27
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
35,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840074110
Wymiar stożka [mm]: 12.6
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x2,0
35,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840074210
Wymiar stożka [mm]: 12.6
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x2,0
33,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
31,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 93.5
Szerokość [mm]: 59
Rozwiń więcej danych
34,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M 10
26,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
34,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
34,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE199
Długość [mm]: 74
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
44,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD SIERRA II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD SIERRA II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD SIERRA II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.