8 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
83,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0321GKRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
68,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
68,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071771
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
43,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071772
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
43,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
76,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie HONDA JAZZ IV. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie HONDA JAZZ IV końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu HONDA JAZZ IV, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.