17 produktów
Wybierz auto
SKFVKDY813008
35,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11104433
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
29,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
29,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA3051
Długość [mm]: 79
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
36,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
36,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4824020
Długość [mm]: 60
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
35,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
35,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
38,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
38,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
36,23
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
36,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZHD032
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
32,34
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
32,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0228
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 105
Rozwiń więcej danych
62,18
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
62,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
36,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
36,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 103
Rozwiń więcej danych
39,01
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
39,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0213
Długość [mm]: 61.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M14xp1.5
Rozwiń więcej danych
49,13
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
49,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115032642
Długość [mm]: 102.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
40,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
40,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 87
Rozwiń więcej danych
33,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
33,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K4035OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
43,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
43,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593640401
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 105
Rozwiń więcej danych
76,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
76,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9106673
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 81
Rozwiń więcej danych
59,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
59,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGABU0903
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole, oś przednia, z lewej
Wysokość 1 [mm]: 136
Rozwiń więcej danych
72,45
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
72,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie HONDA STREAM I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie HONDA STREAM I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu HONDA STREAM I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.