35 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADN187221
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
83,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
83,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4831106
Długość [mm]: 197
Rozmiar gwintu 1: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
33,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
33,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4831105
Długość [mm]: 150
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
49,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
75,88
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
75,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
97,57
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
97,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011014L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
44,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011014R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
46,24
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
46,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011013L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
35,94
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4821105
Długość [mm]: 150
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K1073OYO
Zbieżność stożka: 1:6
Gwint wewnętrzny [mm]: M14*1.5
Rozwiń więcej danych
25,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
50,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
50,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 217
Rozwiń więcej danych
86,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
86,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
39,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
39,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
79,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011013R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
83,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
83,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZNS086
Strona zabudowy: Z prawej
Długość opakowania [cm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
41,77
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
41,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie INFINITI FX. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie INFINITI FX końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu INFINITI FX, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.