37 produktów
Wybierz auto
OYO10K1073OYO
Zbieżność stożka: 1:6
Gwint wewnętrzny [mm]: M14*1.5
Rozwiń więcej danych
63,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500221J32RH
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
57,26
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0221S50L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.596
Rozwiń więcej danych
48,68
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1111014L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
52,71
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1111014R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
52,71
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011014R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
46,24
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
46,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 217
Rozwiń więcej danych
87,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
87,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500221J32LH
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.821
Rozwiń więcej danych
57,26
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4821105
Długość [mm]: 150
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4831105
Długość [mm]: 150
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
49,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4831106
Długość [mm]: 197
Rozmiar gwintu 1: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
33,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
33,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
70,93
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
70,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
70,93
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
70,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
134,60
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
134,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042282942757
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
95,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
95,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
134,60
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
134,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
86,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
86,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie INFINITI FX. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie INFINITI FX końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu INFINITI FX, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.