6 produktów
Wybierz auto
Producenci
      
    
  Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
90,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
95,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  OYO10K1086OYO
Strona zabudowy: Z prawej
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  0493ADN187224
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
99,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  RTS91923432
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 192.5
Rozwiń więcej danych
64,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  BLUADN187223
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Grubość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
98,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie INFINITI G. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie INFINITI G końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu INFINITI G, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.