12 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 187.6
Wymiar gwintu: M14x2
Rozwiń więcej danych
235,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
235,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
72,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
72,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 210
Szerokość [mm]: 69
Rozwiń więcej danych
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
69,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
69,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 187.6
Rozwiń więcej danych
294,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
294,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 188
Rozwiń więcej danych
68,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
109,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
109,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
116,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
116,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 188
Rozwiń więcej danych
68,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 79
Rozwiń więcej danych
56,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
56,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 187.6
Rozwiń więcej danych
298,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
298,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JAGUAR XF I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JAGUAR XF I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JAGUAR XF I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.