Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do JAGUAR XJ VI

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Końcówka drążka kierowniczego TRISCAN 8500 16167

Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5

Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym

44,89

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego FEBI BILSTEIN 177890

Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 74

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,86

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.04

43,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,34

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego A.B.S. 230179

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 74

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,84

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego MEYLE 18-16 010 0002

Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 74

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,05

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego CORTECO 49401645

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,28

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego DELPHI TA1518

Długość [mm]: 92

Szerokość [mm]: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

40,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Końcówka drążka kierowniczego LEMFÖRDER 11791 01

Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,99

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR XJ VI

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie JAGUAR XJ VI?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JAGUAR XJ VI. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

JAGUAR XJ VI – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie JAGUAR XJ VI końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie JAGUAR XJ VI

Na szczęście w przypadku samochodu JAGUAR XJ VI, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.