8 produktów
Wybierz auto
TRI850016167
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
44,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
43,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
43,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY317007
41,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
32,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042118160100002
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 74
Rozwiń więcej danych
42,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849401645
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
44,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1518
Długość [mm]: 92
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
40,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591179101
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
94,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JAGUAR XJ VI. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JAGUAR XJ VI końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JAGUAR XJ VI, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.