18 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
90,08
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
90,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
90,08
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
90,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG5444600170
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
74,93
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
74,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
107,15
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
107,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
107,15
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
107,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115031205
Wymiar gwintu: 14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5031206
62,54
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840101410
92,15
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY18160200001HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 188
Rozwiń więcej danych
112,63
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
112,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG5444600180
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
74,93
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
74,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115031206
Wymiar gwintu: 14x1,5
Parzyste numery artykułów: 5031205
62,54
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
110,16
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
110,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22201591
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
60,26
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
60,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840101310
92,15
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22201592
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
60,26
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
60,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
110,16
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
110,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54039802
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 54039701
102,84
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
102,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2335
Długość [mm]: 210
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
85,47
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
85,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2334
Długość [mm]: 210
Szerokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
87,50
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
87,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JAGUAR XJ VII. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JAGUAR XJ VII końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JAGUAR XJ VII, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.